Затишанська громада
Одеська область, Роздільнянський район

НЕ ТРЕБА СПОТВОРЮВАТИ ФАКТИ

Дата: 04.08.2020 14:46
Кількість переглядів: 1534

Минулого тижня в соціальній мережі Фейсбук з’явилася інформація про те, що працівники Затишанського комунального підприємства проводили прочистку каналізаційного стояка по вулиці Пушкіна у селищі Затишшя і залили фекаліями один із житлових будинків. Мовляв, у такій ситуації ніхто не захотів брати на себе відповідальність – ні директор комунального підприємства, ні голова громади Геннадій Топольницький, який перебуває у відпустці.

Під постом було чимало різних коментарів. І це добре, що люди небайдужі до того, що відбувається навкруги. Своє слово має сказати і директор комунального підприємства «Господар» Затишанської селищної ради Денис Кожухар:

- У цьому дописі в соціальній мережі подано неточні дані і дещо спотворену інформацію, тому вважаю за потрібне розповісти людям про те, що відбулося насправді.

30 липня до комунального підприємства звернувся головний механік Затишанського елеватора (офіційна назва «Агрокомодитиз») і замовив послугу з промивання водостічної мережі (так званої лівньовки). Щоб було зрозуміло, на підприємстві збудовано потужну систему для відводу зливових стоків, аби під час дощів вода не збиралася на території, не стікалася під складські приміщення тощо. Це підземна мережа, яка виводить опади в низину – через вулицю Пушкіна, де вони скидаються в очисні споруди.

Хочу зауважити, що ця система призначена лише для дощових вод і аж ніяк не для каналізації. Відходи з туалету чи з кухні туди зливати не можна. Але деякі жителі вулиці Пушкіна вирішили, що їм можна під’єднатися до водостічної мережі і ні про що не турбуватися.

Цікаво, що мешканець вулиці Пушкіна Олександр Александров сам звернувся до керівництва елеватора з вимогою прочистити водостік, адже після рясних опадів він замулився і вода почала текти вулицею Пушкіна.

Коли асенізатор комунального підприємства прибув на місце, головний механік елеватора показав де саме треба підєднатися до труби, щоб ефективно її промити. Тобто, замовник послуги керував процесом, а працівники комунального підприємства його виконували.

У той день О.Александров теж був на місці і навіть приніс працівникам елеватора чоботи і драбину, по якій можна було спуститися в колодязь і вставити трубу в потрібний отвір. Але в момент промивання мережі поїхав з дому.

Що ж, робота виконана – вода зійшла і наші працівники приїхали на територію комунального.

Через хвилин 15 мені подзвонив О.Александров і повідомив, що вся підлога його помешкання залита фекаліями. Потім мені також телефонувала мама потерпілого з вимогою приїхати і прибрати каналізаційні відходи.

Але ж, зачекайте, яка каналізація? Ми виконували замовлення елеватора на промивання водостічної мережі, а не каналізації. До речі, комунальне підприємство робить це не вперше. За два роки, що в нас є асенізатор, ми вже 4 рази промивали мережу, яка періодично замулюється. Як це робиться? До системи під високим тиском подається вода – за 30 секунд видувається 4 кубометри. Якщо потерпілий був у курсі, що зараз відбуватиметься і знав, що там знаходиться його каналізація – треба було вжити відповідних заходів. Те, що до цього все минало добре, ні про що не говорить. Просто невідомо як такий «сюрприз» не виник раніше.

У телефонній розмові я порадив О.Александрову та його матері вирішувати дану проблему з керівництвом елеватора, адже лише там знають розташування мереж. Наше завдання – виконати замовлення на надання тієї чи іншої послуги.

Наступного дня мені зателефонував чоловік, який представився жителем вулиці Пушкіна і попросив надати трактор для виконання земляних робіт на місці «аварії». Я сказав, що дам техніку лише тоді, коли всіма діями керуватиме працівник елеватора. Адже саме це підприємство несе відповідальність за роботу так званої лівньовки. До того ж, під землею можуть проходити газові, електромережі чи лінії зв’язку.

Так і сталося – через якийсь час мені подзвонили з елеватора і попросили трактор. Десь через півтори години попросили ще й асенізатор і в кінці робочого дня техніка повернулася на територію комунального підприємства.

Прикро, що у мережі Фейсбук вся ця історія була настільки спотвореною. Вийшло так, що працівники комунального підприємства наче навмисне і без відома господаря приїхали до приватного будинку і видули всередину всі фекалії. Згадали в публікації та звинуватили в бездіяльності і голову Затишанської громади Геннадія Топольницького, який перебуває у відпустці, але, мабуть, мав прибути на місце «аварії» і особисто керувати «операцією».    

І навіть потім, коли всі роботи були виконані, у Фейсбуці ніхто й словом не обмовився про те, що там мало не цілий день безкоштовно працювало дві одиниці техніки комунального підприємства.

Що ми маємо у фіналі цієї історії? Працівники елеватора чомусь не наполягли на відключенні приватних каналізаційних мереж від своєї системи водовідведення. Люди як зливали фекалії у водостік, так і продовжують це робити. Під час наступного промивання труб такі проблеми можуть повторитися і хтось із жителів вулиці Пушкіна знову буде звинувачувати мене або голову громади. Бо, ще раз повторю, ця система не передбачена для каналізаційних стоків.

Не треба перекручувати факти та шукати винних, бо в даній ситуації кожна свідома людина може самостійно зробити власні висновки.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь